четвер, 13 грудня 2018 р.

Нарешті сотий блоґ!


От і настав той момент, коли кількість блоґів в мене на цій сторінці досягла відмітки 100. Три роки я йшов до цього. Так, це не дуже швидко. Але я старався якнайменше копіювати тексти в інших щоб бути хоч трохи оригінальним. Тому й вийшло так, що за три роки тільки сто дописів тут. Найпершу публікацію тут я зробив 1 грудня 2015 року. Спочатку я скидав сюди свої старі реферати, уривки курсових, матеріали до семінарів ― за роки навчання в мене багато чого назбиралося.

Коли став працювати в НБУВ, в мене з'явилася можливість познайомитися з цікавими виданнями, в основному написаними в діаспорі. Завдяки цьому я написав чимало блоґів. Були, звісно, й скопійовані дописи з інших соцмереж ― їх я вважав важливими щоб зберегти в себе. Ось так всього потроху й назбиралося.

Ось трохи статистики про мій блоґ:
Так, переглядів не дуже багато в мене. Ну що ж, напевно, великої популярності мені не бачити, хоча я цього й не прагнув. Хто хоче ― хай читає, хто не хоче ― я ж нікого не примушую. 

Ось які блоґи читали найбільше останнім часом:
По державам, з яких були перегляди, ось така ситуація:

Решту статистики публікувати не буду, вже було і так достатньо.

Буду старатися писати трохи частіше в майбутньому. Тим більше, недавно стало відомо, що Google+ закривають в квітні наступного року. Тому буду перебиратися сюди ― тут, як на мене, гарне місце для публікацій. Хоча, без Google+ буде важче збирати перегляди ― бо завжди ці публікації я публікував там. А зараз не знаю, куди й поширювати ― в інших соцмережах їх не дуже й читали. Але буде, що буде.

Сто блоґів є  будемо рухатися далі!

Немає коментарів:

Дописати коментар