понеділок, 22 квітня 2019 р.

Ласкаво просимо до 25%


Вся ця історія з 25 відсотків дещо мені нагадала. В байкерів є популярною нашивка 1%, яка виникла після того, як глава американської мотоциклетної асоціації заявив, що лише 1% всіх мотоциклістів "беззаконники" (outlaws). Після цього багато байкерів стало пришивати собі нашивку з тим числом в знак протесту проти суспільних норм. Але то було давно і за багато тисяч кілометрів від України. Але в нас тепер символом незгоди з цим молоросійським реваншем стане 25%. Ну що ж, хай буде так.

На виборах 2010 року за українського кандидата проголосувало тільки 5% виборців. Це був Віктор Ющенко, якщо хтось не здогадався про кого я говорю. А замість його вели суперництво двоє москвофілів, один з яких і став президентом. На жаль, тоді я повів себе не найкраще. Був я одним з тих, хто "противсіх". З наслідками байдужості довелося зіткнутися через кілька років, коли держава опинилася в небезпеці. От після того і розумієш, яку помилку зробив. Але, скоріш за все, мало хто зробив висновки як я — доведено останніми виборами.

В 2010 році всі хотіли щоб був хто завгодно аби не "пасічник". Обрали на свою голову зека, який почав здавати національні інтереси України. І різкий розворот в бік Тайожного союзу в листопаді 2013 року — це і був результат його діяльності, до того все і йшло попередні роки. А що було далі — всі знають.

І от тепер, все за що боролися, множиться на нуль. Бо всім треба так проголосувати "тільки б не кондитер". Невже так приємно ставати на ті само граблі? Ну що ж, бажаю якнайсильніше отримати держаком грабів по голові — можливо це приведе до тями. Хоча, сподівання мої марні...

Невеселі, браття, настали часи...

Немає коментарів:

Дописати коментар